-->

2014. március 15., szombat

kritika #18

We'll find a way
Kinézet kritika:
Fejléc: Nagyon tetszik, talán az alsó nagyobb feliratot nem raktam volna oda.
Háttér: Egyszerű, de nagyszerű.
Egyéb: A modulokban az Olvasóim és az Információk című modul kicserélném. Egyébként minden rendben van, szép blog.


Össz.: 9,5
Lara

Történet kritika:
Atya ég! Hát ez fantasztikus! Annyira szépen fogalmazol,hogy a boldog pillanatokban mosolyogtam, a szomorú pillanatokban sírtam. Egyszerűen csodálatos. Nem találok rá szavakat. Annyira szépek a mondatok és az olvasó úgy bele éli magát a történetbe. Wáó annyira gyorsan  faltam a sorokat,hogy most szomorkodom,hogy nem tudok mit olvasni :) Helyes írási hibát nem találtam.

Össz.: 10/10 (többet adnék,de sajnos csak ennyit lehet)
Fanni

Végeredmény: 19,8/20

itt a jutalmad, amit a kritika kéréssel szereztél :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése