-->

2014. február 23., vasárnap

kritika #15

A régész
Kinézet kritika:
Fejléc: Szép munka, bár én nem lilára csináltam volna a szereplő hajszíne miatt.
Háttér: Ez amolyan vintage stílusú, teljesen elüt a fejléctől. Mutatok pár jobb variációt:



sajnos nem találtam többet
Ha túl nagyok lennének, akkor vágj le belőle! :) 

Egyéb: A betűk méretét állítsd nagyobbra!
Saját kérdés: Azt szeretném megkérdezni, hogy te meg hackel-ted az online számlálód? Csak mert összesen 667 db oldalmegjelenítésed van, de 15 online emberke.. :D (bocsi, ha nem így van)

Össz.: 8-7/0
Lara 

Történet kritika:
Hát engem a történet nem fogott le. Tipikus szerelmes történetnek érzem így olvasás után. Nem tetszik. Túl sablonos. De hibát nem igazán találtam benne egy párat igen,arra figyelj oda! Jó hosszú részeket írsz ami tök jó mert sokáig lefoglalod az olvasót :)

Össz.: 7/10
Fanni

Végeredmény: 14-15/20



itt a jutalmad, amit a kritikával szereztél! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése