-->

2014. január 3., péntek

kritika #8

I hate you,I love you over and over again...
Kinézet kritika:
fejléc: nagyon tetszik! :) (talán Nina képe kicsit furcsa, hogy pixelesebb Harry-éhez képest.)
háttér: nagy passzol mindenhez
betűtípus: szerintem vagy vedd kisebbre a bejegyzésekben, vagy a modulokban nagyíts raja, mert úgy lesz arányos. A bejegyzés címének színét én kicserélném sötét lilára, az jobban paszol mindenhez (pl.:háttér).
egyéb: a favicon-od én másra cserélném mert ezzel a pirossal nem néz ki jól.
Pár favicon tipp:
Gondoltam, hozok neked pár Harry-t! :)
ez meg egy szipla 4ever 1D
Kicsit fura még számomra az is, hogy 2 db fel gombod van, és az egyiket nem tölti be... (sztem az egyiket szedd le)
Össz.: 8,5/10

Történet kritika:
Hű! Ez volt az első szavam. Persze jó értelembe. Eszméletlen. Két nap alatt elolvastam az egész blogod! Nagyon király. Hiba nincs. Gépelési hibát nem fedeztem fel.! Wáóó! Nem tudok mit mondani! Eszméletlen! :)
10/10 :D
Fanny*

Végeredmény: 18,5/20 Gratula! :)

Íme a díjad! Rakd ki a blogodra!



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát:) egy kérdés hogy az hogy értetted hogy két fel gomb? mert tudomásom szerint csak egy van:/vagy csak nekem nem mutatja a másikat?:)

    VálaszTörlés